2 Χρόνια Blogger !? 😱

Hello!Τι κάνετε;Πώς περνάτε;
Ελπίζω όμορφα:)
Σήμερα ήθελα να κάνω μία αφιέρωση σε εσάς αλλά και στο blog το οποίο κλείνει 2 χρόνια!!

Πέρυσι την ίδια περίοδο ήμασταν μια παρέα 40 ατόμων και σήμερα είμαστε 73!!!Σας ευχαριστώ όλους,τον κάθε έναν ξεχωριστά για τον λίγο ή πολύ χρόνο που ξοδέψατε σε αυτό το blog.Είτε με την εγγραφή σας,είτε με τα σχόλιά σας,είτε με τα likes σας στο google+ αλλά και στην μπάρα των άρθρων.Είτε με τίποτα από αυτά!Απλά και μόνο διαβάζετε τα άρθρα μου.
Ελπίζω να γίνουμε ακόμη περισσότεροι;)

Κάποιες φορές μέσα στους μήνες που πέρασαν,δεν είχα καθόλου όρεξη να γράψω ή να ασχοληθώ με το blog.Η αλήθεια είναι πως δεν το δημιούργησα μόνο για να περνάω τον ελεύθερό μου χρόνο και όποτε θυμάμαι να γράφω και από κανένα άρθρο.Απολαμβάνω πραγματικά το blogging αφού μου αρέσει να εκφράζω την γνώμη μου με το γράψιμο,τα βιβλία αλλά και την επικοινωνία μαζί σας.Μέχρι στιγμής έχω γνωρίσει άπειρες bloggers που αγαπούν αυτό που κάνουν και δεν το παράτησαν για κανένα λόγο!

Ο χρόνος που έρχεται μακάρι να είναι ευχάριστος,έστω και λίγο χαλαρός ώστε να μπορώ να ασχολούμαι με άρθρα και άλλες δραστηριότητες.


Σύντομα θα ξεκινήσω και πολλά άρθρα για το σχολείο που ελπίζω να σας αρέσουν!


"Keep doing what you love because nothing is better than that!"
Thank you for being here!<3



Σχόλια

  1. Σου εύχομαι κάθε επιτυχία με το blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίζω να συνεχίσεις να γράφεις μέχρι να ξανακάνεις ενα ίδιο ενημερωτικό άρθρο του χρόνου τέτοια μέρα!Μου αρέσει πολύ το blog σου και η γρήγορη ανάρτηση τ έ λε ι ω ν άρθρων χωρίς καθυστερήσεις :D (κάτι που κάνω εγω και μισώ, παλιότερα έγραφα ανα ενα μήνα χαχαχ)

    Μίρκα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα Μίρκαα<3 Χαίρομαι πάρα πολύ!Προσπαθώ όσο μπορώ:) Πολλά φιλάκια<3

      Διαγραφή
  3. Εύχομαι όντως του χρόνου να είμαστε ακόμη περισσότερα άτομα που διαβάζουμε αυτό το υπέροχο blog!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 2 χρόνια, ουαου... Συγχαρητήρια Βάσια μου, όχι μόνο που συνεχίζεις ακόμα να διατηρείς το blog σου αλλά και που καταφέρνεις να ανεβάζεις τακτικά προσεγμένα ενδιαφέροντα άρθρα και να κρατάς αμείωτο το ενδιαφέρον μας (ή τουλάχιστον το δικό μου) για το blog! Μακάρι να συνεχίσεις έτσι!!!<3
    Μαρίνα (http://myworld-bymar.blogspot.gr/)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!Με κάνεις πολύ χαρούμενη:) <33

      Διαγραφή
  5. Κοπελα μου συγχαρητηρια.Χρονια πολλα για το blog σου .Ευχομαι μονο καλα απο εδω και περα και πολυ εμπνευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συμβουλές για το Γυμνάσιο!

Decoration Ideas for Summer!

Back to school:Outfits και μακιγιάζ για τον αγιασμό.