Αγαπημένα Ιουλίου 2016

Γεια σααας!!Και πάλι...
Ελπίζω να είστε όλοι καλά.

Στο σημερινό άρθρο θα γράψω για τα αγαπημένα του μήνα Ιουλίου,ένας μήνας που πέρασε αρκετά γρήγορα μπορώ να πω.



Ας ξεκινήσουμε.....










Brow Drama της Maybelline

Γενικά τον μήνα αυτό δεν χρησιμοποίησα πολλά καλλυντικά,σχεδόν καθόλου δεν βάφτηκα,οπότε λογικό να μην έχω κάτι ενδιαφέρον να δείξω.
Ποτέ όμως δεν ξεχνώ να δώσω ένα σχήμα αλλά και χρώμα στα φρύδια μου,αυτό τον καιρό με το brow drama της maybelline.Το συγκεκριμένο είναι στην απόχρωση "medium brown".
Αν θέλετε να διαβάσετε αναλυτικότερα για το προϊόν,δείτε το all about eyes tag 





Double Lip Pencil της Tommy G 

Στα χείλη μου χρησιμοποιούσα πιο πολύ το double lip pencil της tommy g που στην ουσία είναι μολύβι για τα χείλη αλλά διπλό.Οι αποχρώσεις είναι αυτές που βλέπετε στην παραπάνω εικόνα,η σκουρόχρωμη και η λίγο πιο ανοιχτή που μου θυμίζει ροδάκινο :Ρ






Sixteen Cosmetics Long Lasting Nail Polish No.419

Όσο για τα νύχια μου,τα είχα βάψει για τουλάχιστον δύο εβδομάδες με αυτό το baby pink μανό της εικόνας.Είναι φοβερό και κατά την γνώμη μου έχει πολύ καλή διάρκεια!










VIDAL Nourishing bath foam Milk & Cream

Και εκτός από beauty και face έχω να σας δείξω το αφρόλουτρο με γάλα και κρέμα -_- (νομίζω) της vidal.Κάθε φορά που επέστρεφα από τη θάλασσα πλενόμουν με αυτό.Δεν τρελαίνομαι είναι η αλήθεια με τα σαμπουάν και τα αφρόλουτρα,κυρίως με τα δεύτερα,γιατί δεν διαρκεί το άρωμά τους (τουλάχιστον σε εμένα..αλλά μπορεί να είναι και ιδέα μου).
Πάντως έχει φοβερή μυρωδιά!!*-*




Λίγο πριν από τα 18 της Μαρίας Κοκκίνου

Ένα βιβλίο που διάβασα τον Ιούλιο και μου άρεσε είναι το "λίγο πριν από τα 18" της Μαρίας Κοκκίνου.Δεν θα επεκταθώ περισσότερο καθώς έχω γράψει ήδη ένα review σε αυτό και άλλα δύο.


 Book Reviews






Major Lazer - Cold Water (feat. Justin Bieber & MØ)



Μ' αρέσει πολύ το "Cold Water" και ναι το άκουγα σε replay μέσα στον Ιούλιο.






Τελευταίο αγαπημένο είναι κάτι που δεν πιάνεται ούτε μπορώ να σας το δείξω και είναι οι βόλτες που έβγαινα με την παρέα μου.Πραγματικά όσα καλοκαίρια έχουν περάσει ποτέ δεν έγινε αυτό!Και το διασκέδασα!:)






Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου!!
Ελπίζω να σας φάνηκαν ενδιαφέροντα και να μην βαρεθήκατε:Ρ
Αν και πιστεύω πως δεν το 'χω και πολύ με τα "Αγαπημένα του μήνα",γι' αυτό και γράφω σπάνια,πείτε μου κι εσείς τη δική σας άποψη στα σχόλια.

Φιλάκιαα<3

Σχόλια

  1. Πολυ ωραια αγαπημενα , το μολυβι tommy g ειναι απο τα αγαπημενα μου και μενα!!! Το βιβλιο φαινεται πολυ καλο, φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!!
      Το βιβλίο είναι πολύ ενδιαφέρον:)
      Φιλάκια!!<3

      Διαγραφή
  2. Προχθές συζητούσα με μια φίλη για τα αφρόλουτρα της vidal και μου πρότεινε να δοκιμάσω το white musk και το argan oil έχουν φανταστική μυρωδιά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία αγαπημένααα!! Μια χαρά το έχεις καλέ..σίγουρα να κάνεις και άλλα!! <33

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η brow mascara πόσο έχει? Έχω κάνει και εγώ τα αγαπημένα αν θέλεις να τα δεις.Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μάσκαρα φρυδιών κοστίζει γύρω στα 6€ από τα hondos center.
      Τα έχω ήδη δει!:))
      Φιλιά<3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συμβουλές για το Γυμνάσιο!

Decoration Ideas for Summer!

Back to school:Outfits και μακιγιάζ για τον αγιασμό.